Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца Установай «БЕЛТРАНССПЕЦАЎТА» па заявах грамадзян (у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010г. №200)
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваны дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб асновах адміністрацыйных працэдур”.
** Усе адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца бясплатна.
Установа «БЕЛТРАНССПЕЦАЎТА» ажыццяўляе адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да работнікаў (былых работнікаў).
№ п.п. |
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры** |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента або рашэння па выніках працэдуры |
Работнікі, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1. |
Прыняцце рашэння : |
||||
1.1. |
аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і (п. 1.1.5 Указа) |
– заяву; – пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, – пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям’і (у выпадку павелічэння складу сям’і), з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і; – пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям’і, – пры ўнясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і); – дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права; – звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці; – заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, – пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь згоду паўналетняга члена сям’і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Вярбіцкая К.У., тэл. 8017 2 705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
1.2. |
аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (п. 1.1.7 Указа) |
– заяву; – пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Вярбіцкая К.У., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
1.3. |
аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце (п. 1.1.8 Указа) |
– заяву; – пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; – дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае ці першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Вярбіцкая К.У., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2. |
Выдача даведкі: |
|
|||
2.1. |
аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (п. 1.3.1 Указа) |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Вярбіцкая К.У., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.3. |
аб месцы працы і займаемай пасадзе (п. 2.2 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Вярбіцкая К.У., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.4. |
аб перыядзе працы (п. 2.3 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Намеснік начальніка аддзела кадраў, Бяляк Т.Г., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.5. |
аб памеры заработнай платы (п. 2.4 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.6. |
аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі (п. 2.19 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Намеснік начальніка аддзела кадраў, Бяляк Т.Г., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.7. |
аб утрыманні аліментаў і іх памеры (п. 2.20 Указа) |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.8. |
аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем (п. 2.24 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Намеснік начальніка аддзела кадраў, Бяляк Т.Г., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.9. |
аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь (п. 18.7 Указа) |
– заяву; – пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
бестэрмінова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.10. |
аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (п. 2.25 Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Намеснік начальніка аддзела кадраў, Бяляк Т.Г., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.11. |
аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах (п. 2.29 Указа) |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
3 дні з дня звароты |
бестэрмінова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
2.12. |
аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб (п. 18.13 Указа) |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
3 дні |
бестэрмінова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
3. |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі (п. 2.1.Указа) |
– |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Вядучы спецыяліст аддзела кадраў, Сакава Д.М., тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4. |
Прызначэнне дапаможніка : |
|
|||
4.1. |
па цяжарнасці і родах (п. 2.5 Указа) |
– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; – лісток непрацаздольнасці (даведка аб часовай непрацаздольнасці); – даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.2. |
у сувязі з нараджэннем дзіцяці (п. 2.6 Указа) |
– заяву; – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану. , Рэспублікі Беларусь – пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці у межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы; – пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); – выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаранага) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей)), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіця); – копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей); – пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; – копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; – выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; – дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу; – дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.3. |
жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці (п. 2.8 Указа) |
– заяву; – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; – заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі; – выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; – копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; – пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.4. |
па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў (п. 2.9 Указа) |
– заяву; – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; – пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); – дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы; – выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); – копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; – пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў; – пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне; – пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; – копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; – даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах – даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску; – выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; – даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам; – даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям’і, бацьку ў няпоўнай сям’і, усынавіцелю ( удачарыцелю ) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці; – даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі; – дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу; – дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.5. |
Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў (п. 2.9-1 Указа) |
– заяву; – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; – два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) ; – даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай); – выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); – копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; – пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; – копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; – выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; – даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду дзяцей) або тым, хто прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і не з’яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям’і, бацькам у няпоўнай сям’і, усынавіцелем ( удачарыцелем ); – дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай. |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.6. |
на дзяцей, старэйшых за 3 гады (з асобных катэгорый сем’яў) (п. 2.12 Указа) |
– заяву; – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; – пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); – выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); – копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; – пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў; – пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі; – даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу; – даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; – пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; – копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў; – даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года); – выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць; -звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна (папячыцеля); – даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі; – дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна- выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.7. |
па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) (п. 2.13 Указа) |
лісток непрацаздольнасці |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.8. |
па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці (п. 2.14 Указа) |
лісток непрацаздольнасці |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
4.9. |
па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі (п. 2.16 Указа) |
лісток непрацаздольнасці |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
Вядучы бухгалтар, Гаршкова Г.Г., тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |
5. |
Выплата дапаможніка : |
|
|||
5.1. |
на пахаванне (п. 2.35 Указа) |
– заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай); – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка; – даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь; – пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь; – пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей); – даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў; – працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлай (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
Вядучы бухгалтар, Акуліч А.Л., тэл. 8017 2709054, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00. |