Аўтатранспартная дзяржаўная ўстанова «Белтрансспецаўта» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

220004, г. Мінск, вул. Карла Лібкнехта, 54.
E-mail: beltransspec@udp.gov.by
Прыёмная: Тэл: 8 (017) 2704678

Связаться с нами: 7335

Instagram

* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.

Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваны дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб асновах адміністрацыйных працэдур”.

** Усе адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца бясплатна.

Установа «БЕЛТРАНССПЕЦАЎТА» ажыццяўляе адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да работнікаў (былых работнікаў).

№ п.п.​

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры*

Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры**

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента або рашэння па выніках працэдуры

Работнікі, якія ажыццяўляюць прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

1.

Прыняцце рашэння :

1.1.

аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і

(п. 1.1.5 Указа)

– заяву;

– пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, – пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям’і (у выпадку павелічэння складу сям’і), з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і;

– пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям’і, – пры ўнясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і);

– дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права;

– звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;

– заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, – пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь

згоду паўналетняга члена сям’і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Вярбіцкая К.У.,

тэл. 8017 2 705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

1.2.

аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

(п. 1.1.7 Указа)

– заяву;

– пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Вярбіцкая К.У.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

1.3.

аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

(п. 1.1.8 Указа)

– заяву;

– пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

– дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае ці першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Вярбіцкая К.У.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.

Выдача даведкі:

 

2.1.

аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

(п. 1.3.1 Указа)

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

у дзень звароту

6 месяцаў

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Вярбіцкая К.У.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.3.

аб месцы працы і займаемай пасадзе

(п. 2.2 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Вярбіцкая К.У.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.4.

аб перыядзе працы

(п. 2.3 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Намеснік начальніка аддзела кадраў,

Бяляк Т.Г.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.5.

аб памеры заработнай платы

(п. 2.4 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.6.

аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

(п. 2.19 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Намеснік начальніка аддзела кадраў,

Бяляк Т.Г.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.7.

аб утрыманні аліментаў і іх памеры

(п. 2.20 Указа)

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.8.

аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

(п. 2.24 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Намеснік начальніка аддзела кадраў,

Бяляк Т.Г.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.9.

аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

(п. 18.7 Указа)

– заяву;

– пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

бестэрмінова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.10.

аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў

(п. 2.25 Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Намеснік начальніка аддзела кадраў,

Бяляк Т.Г.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.11.

аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

(п. 2.29 Указа)

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

3 дні з дня

звароты

бестэрмінова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

2.12.

аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

(п. 18.13 Указа)

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

3 дні

бестэрмінова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

3.

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

(п. 2.1.Указа)

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Вядучы спецыяліст аддзела кадраў,

Сакава Д.М.,

тэл. 8017 2705735, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.

Прызначэнне дапаможніка :

 

4.1.

па цяжарнасці і родах

(п. 2.5 Указа)

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

– лісток непрацаздольнасці (даведка аб часовай непрацаздольнасці);

– даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, –

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.2.

у сувязі з нараджэннем дзіцяці

(п. 2.6 Указа)

– заяву;

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану. , Рэспублікі Беларусь

– пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці у межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

– пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

– выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаранага) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей)), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіця);

– копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей);

– пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

– копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

– выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

– дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

– дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –

1 месяц

адначасова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.3.

жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

(п. 2.8 Указа)

– заяву;

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

– заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

– выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

– копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

– пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –

1 месяц

адначасова

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.4.

па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

(п. 2.9 Указа)

– заяву;

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

– пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

– дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

– выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

– копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

– пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

– пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

– пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

– копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

– даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

– даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску;

– выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

– даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

– даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям’і, бацьку ў няпоўнай сям’і, усынавіцелю ( удачарыцелю ) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;

– даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі;

– дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

– дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –

1 месяц

па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.5.

Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

(п. 2.9-1 Указа)

– заяву;

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

– два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) ;

– даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);

– выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

– копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

– пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

– копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

– выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

– даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду дзяцей) або тым, хто прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і не з’яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям’і, бацькам у няпоўнай сям’і, усынавіцелем ( удачарыцелем );

– дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай.

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.6.

на дзяцей, старэйшых за 3 гады (з асобных катэгорый сем’яў)

(п. 2.12 Указа)

– заяву;

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

– пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

– выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

– копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

– пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

– пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі;

– даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

– даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

– пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

– копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;

– даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

– выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў ( удачарыцеляў ), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

-звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля ( удачарыцеля ), апекуна (папячыцеля);

– даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі;

– дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна- выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –

1 месяц

па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.7.

па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

(п. 2.13 Указа)

лісток непрацаздольнасці

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, –

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.8.

па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

(п. 2.14 Указа)

лісток непрацаздольнасці

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, –

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

4.9.

па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

(п. 2.16 Указа)

лісток непрацаздольнасці

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, –

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

Вядучы бухгалтар,

Гаршкова Г.Г.,

тэл. 8017 2703348, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.

5.

Выплата дапаможніка :

 

5.1.

на пахаванне

(п. 2.35 Указа)

– заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай);

– пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

– даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;

– пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;

– пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

– даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў;

– працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлай (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

адначасова

Вядучы бухгалтар,

Акуліч А.Л.,

тэл. 8017 2709054, г.Мінск , вул.К.Лібкнехта , 54, час прыёму пн-пт з 09.00-12.00.